Det finns saker som jag faktiskt stör mig på.

1. Alla som överdriver så mycket om "Jordens Undergång" - Om det nu skulle inträffa eller inte, så skulle trots allt nästan halva jordens befolkning vara döda. Pågrund utav självmord.

2. Människor som en gång var ens vänner. - Man litar på sina vänner men sen går dom bakom ryggen på en. A jo, det är ju verkligen moget.

3. Man önskar sig en grej så himla mycket och så får man inte den grejen. - Man tror verkligen att man ska få nåt man verkligen har önskat, men sen visar det sig att man inte kommer få det trots allt. Och då blir man oerhört besviken.

4. Personer som är extremt troende. - Dom försöker övertyga andra som inte är troende, well... Dom får tro på gud, buddha eller vad fan dom vill... Men dom behöver inte få andra som inte är troende att bli troende, vill man inte vara troende så behöver man inte bli troende heller.. Okej, jag är kristen men typ inte troende.

5. Personer som inte vågar vara sig själv. - Personer som inte vågar vara sig själv är verkligen sjuka. Dom blir sjuka... i huvudet rent ut sagt.


Det finns massa saker som jag stör mig på men det skulle bli en lång lista om jag skrev ner allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0